Aisea e taua ai le tausia o lou laulaufaiva ia mama?

O le laulaufaiva e pei o se kapeta, o lea e oo atu i le faaiuga o le aso ua e iloa ua e 'ai ma inu.E aoina le tele o fana ma o lena fana e mafua ai ni nai faafitauli.

Aisea e taua ai le tausia o lou laulaufaiva ia mama 1

Nu.1 mataupu: afai e te le fufuluina lou laulaufaiva e te maua le maualuga atoa o siama siama atonu ua uma ona e iloaina lenei mea ae o lo matou gutu o loʻo i ai le tele o siama atonu e te leʻi iloaina o le tele o na siama e ola moni. i o tatou laulaufaiva.Afai la e te le fufuluina soo lou laulaufaiva e tele atu siama i lou gutu e aofia ai siama e ono afaina ai e pei ole lua e mafua ai ma faamai periodontal e mafua ai siama.Afai la e te le mana'o e tupu lena mea ia mautinoa e fufulu lou laulaufaiva.

Aisea e taua ai le tausia o lou laulaufaiva ia mama 5

Nu.2 mataupu: Afai e te le fufuluina lou laulaufaiva e foliga mai e pei o le mafaufau masani ae e mafai ona e manava manava.E i ai moni lava ni nai fa'apogai eseese mo le manava leaga.Afai e te manaʻo e aloese mai lena mea ia mautinoa e fufulu lou laulaufaiva.

Aisea e taua ai le tausia o lou laulaufaiva ia mama 4

Nu.3 mataupu: Afai e te le fufuluina lou laulaufaiva, e mafai ona suia ai lou lagona o le tofo o siama e te faaputuputu i lou laulaufaiva i le gasologa o le aso poʻo soʻo se mea e ufiufi ai lou tofo i le isi taimi e te 'ai ai oe. 'O lo'o 'ai lau mea'ai fa'atasi ai ma so'o se mea o totoe mai lau 'aiga mulimuli po'o mea'ai mulimuli ina ia e suia le lagona o le tofo, afai e te mana'o e fiafia i le tofo moni o au mea'ai ia mautinoa e fufulu lou laulaufaiva.

Fa'alatalata o se tamaloa o lo'o fa'amama lona laulaufaiva i le fa'amama

Nu.4 mataupu: Afai e te le fufuluina lou laulaufaiva mo se taimi umi.O lou laulaufaiva ua amata ona foliga o le lauulu lauulu.O matou laulaufaiva e pei o le matou paʻu ma e te iloa a matou taʻele ma matou fufulu o matou paʻu matou te aveese lelei sela paʻu mate ma le laulaufaiva pe a matou fufulu o matou laulaufaiva pe solo o matou laulaufaiva, matou o lo'o 'ave'esea sela laulaufaiva mate.Afai e te le faia lena mea o lau laulaufaiva po'o le su'eina o sela o le toto o le a tupu pea ma e le maligi lelei ma iu ai ina amata ona toe fulufulu.O lea ia mautinoa e fufulu lou laulaufaiva i taimi uma.

Teine laititi aulelei i ofu moe piniki ile faletaele e fufulu ona nifo

Vitio Fufulu laulaufaiva:https://youtube.com/shorts/ez_hgJWYphM?feature=share


Taimi meli: Feb-02-2023