E tele le le malamalama mo tagata matutua e fai nifo nifo

I le olaga i aso faisoo, o nifo e mafai ona gaoioi ua avea ma mea e mana'omia mo le tele o tagata matutua e leai ni nifo.E tusa ai ma faʻamaumauga talafeagai, o se numera tele o tagata matutua o loʻo ofuina nifo nifo.O nifo e mafai ona fesoasoani i tagata matutua e toe fausia a latou galuega lamu gutu ma maua ai le fia'ai lelei.Ae peita'i, afai e le'o lelei le tausiga o nifo, e ono tula'i mai ma'i fatu, toto maualuga, suka, stomatitis denture, bacterial pneumonia ma isi fa'ama'i.O nisi o le le malamalama o loʻo mulimuli mai, o le au matutua e masani ona aliali mai pe a fai nifo, ou te faʻamoemoe e mafua ai le mataala o tagata uma.China Ultrasoft Bristle Toothbrush Manual Fusi nifo falegaosimea ma gaosi |Chenjie (puretoothbrush.com)

nifo fa'agaioi 1

Muamua, e masani ona faia e tagata matutua mea sese e lua pe a fai nifo:

1. Aua le to ese ou nifofai a o moe

Ina ia faʻasaoina faʻalavelave, o le toʻatele o tagata matutua latou te le aveeseina o latou nifo pe a momoe.O lenei faiga a tagata matutua o loʻo tuʻuina atu ai se lamatiaga natia mo lo latou lava saogalemu.O tagata matutua e fai nifo nifo e momoe ma o le a afaina ai le esophagus pe a oʻo i totonu o le esophagus nifo ua motusia.Afai e folo i totonu o le manava, afai e le aveesea vave, e mafai foi ona mafua ai le tafe toto ma faʻafefe i totonu o le manava.E ono afaina ai foi isi totoga, ma e mafai foi ona poloka pe a uma ona ulufale i totonu o le tootoo laiti, ma lamatia ai le ola.

2. Fai se pea nifo nifo i le pito

O nisi o tagata matutua ua leva ona fai se seti o nifo nifo, ua masani ai, ma ua mumusu e toe totogi se isi mea fou, ma ua fiu e sui.E le sa'o lenei manatu ma le faiga, o le mea moni, o le fai o nifo mo se taimi umi o le a faatelevave ai le mitiia o ponaivi alveolar.I'UGA A aunoa ma se tulaga mautu e lagolago ai nifo nifo, e faigata ona fa'apipi'i se nifo fou, ma e le mafai ona sui pe a e mana'o ai.O le mea lea, o nifo e mafai ona aveese e faʻatapulaʻaina le ola tautua ma e manaʻomia le sui masani.E fautuaina e toe fai nifo fou i le ta'i lima tausaga pe sili atu.

nifo fa'agaoioi 2

Lona lua, e tatau i tagata matutua ona gauai atu i mataupu pe a fai nifo nifo:

1. Pe a fai nifo mo le taimi muamua, e masani ona i ai se lagona o le tino mai fafo i le gutu, faʻateleina faua, e oʻo lava i le faufau, puaʻi, le manino le faaleoga ma le le lelei o le lamu.O se mea masani lea.Afai lava e te ofuina, o le a faasolosolo malie lava ona mou atu auga.

2. Filifili ma fai nifo nifo e tatau ona onosai le faataitai, saili tulafono, ae le o le le onosai e piki ma ofuina.E sili ona tulei le pito o nifo nifo ae le tosoina le fusi e aloese ai mai le faʻaleagaina.A fai nifo nifo, o le fa'aogaina o le lima e fa'aoga i le nofoaga ona u lea, aua ne'i fa'aogaina nifo e u ai i le tulaga, ina ne'i fa'aleagaina le nifo.

3. E fautuaina e aua le 'ai i mea'ai faigata mo le taimi muamua.E tatau ona e fa'ata'ita'i le 'ai muamua i mea'ai mālū ona lamu malie lea o mea'ai ma'a'a ma masi pe a uma le masani.

4. A maeʻa le nifo muamua, atonu e iai le mucosal tenderness, e oʻo lava i le mucosal ulcer, e tatau ona suʻesuʻeina.Afai e le mafai ona e tulitatao, e mafai ona e faamisi mo sina taimi le nifo nifo ma tuu i le vai malulu.Peita'i, e tatau ona fai nifo nifo i ni nai itula a'o le'i faia le asiasiga ina ia mafai ona iloa sa'o ma fa'afaigofie ona fa'alelei vaega o le alofa.

5. A maeʻa taumafataga, e tatau ona aveese nifo nifo ma faʻamamā aʻo leʻi ofuina, ina ia aloese mai le tuʻuina o meaʻai o totoe i luga o nifo.A'o le'i alu e moe, aveese ou nifo nifo, olo i le pa'u fulunifo po'o le vai fasimoli, ona tu'u lea i le vai malulu, aua ne'i fa'asusu i se vai fa'apuna po'o se vailaau fa'ama'i.

6. A uma ona fai nifo nifo, afai e te lagona le le fiafia, e tatau ona e siaki ma suia i le taimi.Aua le ofuina, ma aua le fautuaina mo se taimi umi.A leai, o le a le mafai ona fa'aoga nifo nifo ona o suiga o le gutu.

7. A uma ona fai nifo nifo, alu i le falemaʻi i le taʻi ono masina i le tausaga e taulimaina le faʻafitauli ina ia mautinoa le soifua maloloina o le faalapotopotoga lagolago.

8. A uma ona aveese nifo nifo, fufulu le pito pito lata ane o nifo nifo ma nifo moni i totonu o le gutu ma meaʻai o totoe e aloese ai mai le pala.Saina White fa'asili le pulumu nifo vaivai mo tagata matutua falegaosimea ma gaosi |Chenjie (puretoothbrush.com)

nifo fa'agaioi 3

Vitio Fa'afouina:

https://youtube.com/shorts/TC_wFwa0Fhc?feature=share


Taimi meli: Ian-05-2023