Oloa Tausi Taugutu –Pulu nifo ma Floss

sili atu ma sili atu le tamaoaiga o le olaga faaletino, e sili atu foi le gauai atu o tagata i le tulaga lelei o le olaga.Supermarket fata, oloa eseese o le tausiga tautala, tumu i mea matagofie i mata, ala o faasalalauga eseese i soo se mea e faatau atu ia te oe ituaiga uma o oloa tausiga tautala, o le tekinolosi faaonaponei e aumaia ia i tatou faamanuiaga, ae pe o le tele o filifiliga e aumaia ai foi ia te oe le tutusa. fenumiai?O le a le tele o mea e te iloa e uiga i le tele o ituaiga o mea aoga ma vaevaega o le tausiga o gutu?O a mea e fetaui mo latou lava fa'aoga?Na e fa'aogaina le mea sa'o ma le matagofie o le tausiga o gutu?

Muamua, se'i o tatou tilotilo i le pulumu fulunifo

O le pulumu nifo ose meafaigaluega fa'amamā tatou te fa'aogaina i aso uma.Mo le filifiliga o le pulumu fulunifo, ou te le iloa pe na lagona e uo o le vaega le tiga tele pe a tutu i luma o le fata pulumu, aemaise lava mo uo e faigata ona filifili.

O le mea moni, i le auʻiliʻiliga mulimuli, o le pulumu fulunifo e naʻo le lauulu vaivai ma le lauulu malulu, e pei lava o le faʻaaogaina i aso uma, filifili pulumu fulunifo vaivai e lava, lauulu vaivai mo le gaogao, Ae afai e sili atu calculus, e sili atu le tulaga gum, o nisi taimi tatou o le a fautuaina foi le filifilia o se pulumu fulunifo lauulu feololo, Ae ui i lea, e tatau ona gauai atu i le malosi o le faʻaogaina e puipuia ai le faʻaleagaina lona lua i gums ona o le lelei o le pulumu o le pulumu.

图片1

Ae o le ala, fautuaga masani e sui ai pulumu nifo Amway:

O le fautuaga a le American Academy of Dental Sciences (ADA) e tatau ona sui se pulumu fulunifo mo le 3 i le 4 masina, ona o le fufuluina e vaivai ma suia soo, ma le lelei.

O le isi mafuaaga e faapea o le siama i luga o le pulumu fulunifo toega ma toe gaosia, o le a faia le pulumu fulunifo "palapala", sterilization galuega e le faia lelei, o le pulumu nifo e tutusa ma se isi puna faʻaleagaina tautala.

Ae o le mea moni, e le tatau ona pipii i le tulaga masani o le 3 masina, o nisi tagata fufuluina malosi o latou nifo, lagona e pei o le fufuluina o se ulo, e le o se masaniga lelei, o le ofuina o le pulumu nifo e matua tele, o lenei ituaiga. ole pulumu fulunifo a tagata e mana'omia ona sui ma le filiga.

Ole tulaga la ole sui ole pulumu fulunifo ole:

Muamua lava, matou te manaʻo e mulimuli i le tulaga masani o le 3-4 masina ma le tasi suiga.

Lona lua, afai e maua ai le bristles deformation, tele vaega punou po o lanu lanu bristles avea malamalama, e tatau ona suia.

Mulimuli ane, o pulumu fulunifo a tamaiti e fautuaina e sui soo nai lo tagata matutua.

图片2

O le isi talanoaga e uiga i le floss,

E le toʻatele tagata o loʻo faʻaaogaina le filo nifo i aso nei, ma o nisi o uo e laiti nifo e manatu o le faʻaaogaina o le floss e faʻateleina ai le va, (o le faʻaoga saʻo o le floss e le faʻateleina ai le va. fa'anatura "gaioiga", e mafai ona alu teisi i tua ma luma, e mafai e le floss ona fa'aogaina lenei "gaioiga" faigofie i totonu ma fafo, o le floss lava ia o le a faʻaleagaina, mafolafola, faigofie ona pasia le va vaapiapi. E le gata i lea, aua le tuleia malosi pe a fa'amama , fa'aleaga ga'o ma mafua ai ona tafe toto. Afai e faigata ona "se'e" i totonu o nifo, e mafai ona fa'aleleia le tulaga pe a uma ona fa'amama ona o le fa'aputuina o le calculus.) O le mea moni, o le fa'aogaina o le floss e mautinoa lava e sili atu ona leaga. nai lo toothpick, i se isi itu, floss o se mea e sili ona lelei le faamamaina o nifo, faamamaina o nifo, aveese meaʻai faʻapipiʻi.Floss e mafai ona faigofie ona oʻo i nifo vaapiapi e le mafai ona faʻamamāina, aveese lelei meaʻai o totoe i le va o nifo, nifo mama loloto, ma e le faʻaleagaina le gutu, saogalemu ma faʻatuatuaina.O le mea lea, 'ai faigofie e faʻapipiʻi nifo o uo, e fautuaina e ave le matou nifo nifo ma oe, fale poʻo femalagaaiga.

图片3

Taimi o le filo: E tatau ona fa'aaoga fa'atasi ile aso, aemaise pe a uma le 'aiga o le afiafi.

Fa'atatau i le faitau aofa'i: pe a fa'ataga tulaga (aemaise i le ogatotonu ma tupulaga talavou e leai se avanoa tele nifo), e tatau ona fa'aoga le filo nifo i le mamao e mafai ai, lea e fesoasoani i le tausiga umi o le soifua maloloina o le gutu.Filifiliga Floss: filifili floss o se mea e fiafia i ai le tagata lava ia, o le mea moni, pe afai e te faʻaaogaina lona metotia, soʻo se ituaiga floss e mafai ona aveese lelei le plaque, tartar.

E le suitulaga le fufulu mo le fufuluina o nifo masani ma le fufulu gutu.

Floss o sapalai lafoa'i, faamolemole aua le toe fa'aaogaina.

Ia mautinoa e faʻatau se ituaiga masani o le filo, ina ia aua neʻi faʻafefe ma afaina ai nifo.

图片4


Taimi meli: Oke-19-2022