E fa'afefea ona fa'aoga le filo nifo?

O a ituaiga o filo nifo?

Ituaiga o filo (Saina Oral Care Products Fa'aigoa nifo Mint Floss falegaosimea ma gaosi |Chenjie (puretoothbrush.com)e aofia ai le filo solo ma leai se filo solo, filo PTeflon, floss laau, floss tofo (e pei o le filo suamalie o le mint, floss tofo o fualaau aina) ma floss e leai se tofo, ma le filo lipine.O nei floss e iai se mea e tutusa ai: e vaivai, fa'ama'i ma faigofie ona fa'aoga.

filo nifo

Fa'atasi ai ma le filo laau, filo Teflon, fa'atasi ai ma le ga'o ma leai se filo, e matua manifinifi ma le lipine e mafiafia.E mafai e foma'i nifo i se falema'i nifo fa'apolofesa ona fautuaina le filo nifo e sili ona talafeagai mo oe.Atonu e tatau ona e fa'ata'ita'iina le tele o ituaiga o floss se'ia e maua le mea sa'o mo oe.E masani lava o se tulaga lea e fiafia i ai le tagata lava ia.O le filo nifo e eseese o latou foliga, e pei o le puaa, mafolafola, ma le lapotopoto.

filo nifo1

E fa'afefea ona filifili se filo nifo talafeagai?

1. Filifili e fa'amalo i le mint po'o isi mea manogi e sili ona fiafia i ai, po'o i latou e iai le fluoride ma isi mea fa'ama'i.

2. Afai e te faʻafesoʻotaʻi ma le vaʻa fufusi o nifo, o le a masaesae le floss pe saeia i ni fasi mea manifinifi, ona mafai lea ona e filifili e solo pe faʻafefe i se faʻapipiʻi.

3. Afai e pua'i le floss, e mafai ona e filifili nisi auala faamama.

4. Mo nisi o tagata e faigata ona fufulu lima, filifili ni nai fusi laiti.

filo nifo2

E faafia i le aso le filo nifo e sili ona talafeagai?

Mo le tele o tagata, e tasi le fusuaga i aso uma e lava, ma le taimi sili e fautuaina ai aʻo leʻi momoe pe a uma le 'aiga o le afiafi.Fufulu a'o le'i fufuluina pe uma fo'i, e mafai ona e fa'aogaina le floss nifo, e tatau ona fai o le: a uma ona fa'aogaina le floss nifo e tatau ona fa'amumu, fufulu ese otaota leiloa.

filo nifo3

Fa'afouina Vedio:https://youtube.com/shorts/9fUdo1pY_dQ?feature=share


Taimi meli: Tes-29-2022